Kursus

Digital kommunikation i e-handel

Efter kurset har du kendskab til, hvordan du tilpasser den digitale kommunikation professionelt på virksomhedens digitale handelsplatform til optimering af kundeoplevelsen. Endvidere kan du anvende metoder til at optimere den digitale kommunikationsstrategi efter kundemålgruppen.

Fakta

Navn:
Digital kommunikation i e-handel
Type:
Arbejdsmarkedsuddannelse (AMU)
Varighed:
2,0 dage
Adgangskrav:
Normalt ingen, dog enkelte undtagelser
Økonomi:
Deltagerbetaling 208 kr. pr. dag. Mulighed for VEU-godtgørelse
FKB-nr.:
2287
Fagkode:
49835-

-

Målgruppe

Kurset retter sig mod faglærte og ufaglærte medarbejdere, der arbejder med digital handel og som ønsker viden om hvordan man kommunikerer professionelt på den digitale handelsplatform.

Mål

Deltageren kan kommunikere skriftligt og mundtligt på virksomhedens digitale handelsplatforme, i tråd med virksomhedens strategi. Deltageren kan anvende metoder til at kommunikere målrettet og professionelt på virksomhedens digitale handelsplatforme. Deltageren kan anvende relevante metoder til at tilpasse virksomhedens digitale kommunikation til forskellige kundemålgrupper.

Varighed

2,0 dage

Prøve

Der er en skriftlig prøve til uddannelsen

Økonomi

De fleste AMU-kurser koster et mindre beløb i deltagerbetaling.

Deltagerbetalingen afhænger af din uddannelsesbaggrund. I nogle tilfælde kan den bortfalde.

Du kan søge VEU-godtgørelse til at dække tab af arbejdsindtægt, hvis du opfylder betingelserne.

Se Økonomi under AMU.