Du lærer at arbejde strategisk med indførelse af oplevelsesbaseret forretningsudvikling samt vurdere relevante ledelsesstrategiske værktøjer i forbindelse med planlægningen af en organisationsændring i oplevelsesøkonomien.
Undervisningen indeholder bl.a.:
- Strategiske værktøjer til indførelse af oplevelsesledelse
- Relations ledelse – CRM og kundeorienteret ledelse
- Nye serviceudfordringer
- Coaching som ledelsesværktøj
- Forskellige former for ledelse: selvledelse, innovationsledelse og forandringsledelse
- Corporate Social Responsibility (CSR)
Undervisningen
Undervisningen kan være tilrettelagt som dag-, aften- eller fjernundervisning. Se information på de aktuelle hold.
Uddannelsessteder
Modulet kan udbydes af:
- Copenhagen Business Academy i København
- Erhvervsakademi Dania i Randers
- Erhvervsakademi MidtVest i Herning
- Erhvervsakademi SydVest i Esbjerg
- Erhvervsakademi Aarhus
Desuden online hos SmartLearning.
Eksamen
Skriftligt afgangsprojekt med mundtligt forsvar.
Eksamen
Der afholdes prøve efter hvert modul. Hele uddannelsen afsluttes med en eksamen.
Værd at vide
Modulet er obligatorisk på akademiuddannelsen i oplevelsesøkonomi, men kan evt. indgå som valgmodul i andre akademiuddannelser. Tal med uddannelsesstedet om valg af relevante fag på din akademiuddannelse. Se oversigt over fag på akademiuddannelserne.