Undervisningen har fokus på identifikation af kundens forventninger til Cross Channel, og du lærer at udarbejde konkrete handlingsplaner, som imødekommer kundens forventninger om oplevelse af sammenhæng mellem fysisk butik og online handel.
Du beskæftiger dig med følgende emner på modulet:
- Forbrugeranalyser
- Udviklingen i forbrugertrends
- Juridiske regler i forhold til online handel
- Markedsføring online/fysisk butik
- Salgsteknik
- E-strategi
Undervisningen kan være tilrettelagt som dag-, aften- eller fjernundervisning. Se information på de aktuelle hold.
Modulet kan udbydes af:
- Copenhagen Business Academy i København
- Erhvervsakademi Dania i Randers
- Erhvervsakademi Kolding, IBA
- Erhvervsakademi MidtVest i Herning
- Erhvervsakademi SydVest
- Erhvervsakademi Aarhus
- Københavns Erhvervsakademi
- Professionshøjskolen University College Nordjylland
- UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
Eksamen
Der afholdes prøve efter hvert modul. Hele uddannelsen afsluttes med en eksamen.
Værd at vide
Modulet er valgfrit på akademiuddannelsen i retail, men kan evt. indgå som valgmodul i andre akademiuddannelser. Tal med uddannelsesstedet om valg af relevante fag på din akademiuddannelse. Se oversigt over fag på akademiuddannelserne.