Kursus

Kundeservice og kommunikation for vagter

Deltageren kender betydningen af god kundeservice for en virksomhed i vagtbranchen, og kan differentiere sit kropssprog, sprog og attitude i forhold til forskellige vagtrelaterede opgaver og situationer.

Fakta

Navn:
Kundeservice og kommunikation for vagter
Type:
Arbejdsmarkedsuddannelse (AMU)
Varighed:
1 dag
Adgangskrav:
Normalt ingen, dog enkelte undtagelser
Økonomi:
Deltagerbetaling 124 - 186 kr. pr. dag. Mulighed for VEU-godtgørelse
FKB-nr.:
2295
Fagkode:
47090-

Målgruppe

Arbejdsmarkedsuddannelsen retter sig mod vagter, som har gennemført og bestået uddannelsen -Grundlæggende Vagt-.

Mål

Deltageren kan på baggrund af en viden om grundlæggende kommunikative begreber udvise en professionel kundeservice og kommunikation i forhold til forskellige kundetyper og virksomhedskulturer.Deltageren kender betydningen af god kundeservice for en virksomhed i vagtbranchen, og kan differentiere sit kropssprog, sprog og attitude i forhold til forskellige vagtrelaterede opgaver og situationer.

Varighed

1 dag

Eksamen

Ingen

Økonomi

AMU-kurser koster normalt mellem 124 og 186 kr. pr. dag i deltagerbetaling.

Deltagerbetalingen kan desuden afhænge af din uddannelsesbaggrund, og den kan bortfalde i en række tilfælde, se Økonomi under AMU.

Det enkelte uddannelsessted kan oplyse mere om de økonomiske vilkår under en AMU-uddannelse.

Du kan søge VEU-godtgørelse til at dække tab af arbejdsindtægt, hvis du opfylder betingelserne. Søger du VEU-godtgørelse, må undervisningen ikke være tilrettelagt som fjernundervisning.

Kvalifikationsniveau

Kurserne er placeret på niveau 3 i den danske kvalifikationsramme for livslang læring. Kvalifikationsrammen går fra niveau 1-8 og definerer det forventede udbytte af undervisningen. Læs mere om Kvalifikationsniveau for voksenuddannelser