Kursus

Kundeservice og kommunikation for vagter

Deltageren kender betydningen af god kundeservice for en virksomhed i vagtbranchen, og kan differentiere sit kropssprog, sprog og attitude i forhold til forskellige vagtrelaterede opgaver og situationer.

Fakta

Navn:
Kundeservice og kommunikation for vagter
Type:
Arbejdsmarkedsuddannelse (AMU)
Varighed:
1 dag
Adgangskrav:
Normalt ingen, dog enkelte undtagelser
Økonomi:
Deltagerbetaling 208 kr. pr. dag. Mulighed for VEU-godtgørelse
FKB-nr.:
2295
Fagkode:
49688-

-

Målgruppe

Uddannelsen henvender sig til sikkerhedsvagter.

Mål

 Efter endt uddannelse har deltageren kendskab til:I forbindelse med kommunikationat føre god kommunikation med forskellige kundetyperI forbindelse med kundeserviceat udvise god kundeservicebetydningen af god kundeservice i en vagtvirksomhedat tilpasse sit kropssprog, sprog og sin attitude til forskellige - opgaver - situationer

Varighed

1 dag

Prøve

Der er en skriftlig prøve til uddannelsen

Økonomi

De fleste AMU-kurser koster et mindre beløb i deltagerbetaling.

Deltagerbetalingen afhænger af din uddannelsesbaggrund. I nogle tilfælde kan den bortfalde.

Du kan søge VEU-godtgørelse til at dække tab af arbejdsindtægt, hvis du opfylder betingelserne.

Se Økonomi under AMU.