Kursus

Branding og afsætning i receptionen

Uddannelsen giver redskaber og kompetence til at brande virksomheden. Uddannelsen er for medarbejdere i receptionen, der ønsker inspiration og værktøjer inden for markedsføring, salg og service, der er målrettet virksomhedens gæstesegmenter

Fakta

Navn:
Branding og afsætning i receptionen
Type:
Arbejdsmarkedsuddannelse (AMU)
Varighed:
2,0 dage
Adgangskrav:
Normalt ingen, dog enkelte undtagelser
Økonomi:
Deltagerbetaling 126 - 190 kr. pr. dag. Mulighed for VEU-godtgørelse
FKB-nr.:
2279
Fagkode:
48010-

-

Målgruppe

Uddannelsen henvender sig både til den faglærte og ufaglærte receptionist på hoteller, hostels, vandrehjem, campingpladser, konferencecentre, kroer samt herregårde og slotte, som udbyder overnatning

Mål

Deltageren kan anvende redskaber til at udvikle og understøtte virksomhedens brand inden for hotel og restaurantbranchen. Deltageren kan anvende viden om gæstesegmentering og markedsføringsstrategier ved afsætning af virksomhedens serviceydelser og produkter, der er i overensstemmelse med virksomhedens brand. Deltageren kan anvende redskaber ved salg og service i receptionen til afsætning af virksomhedens serviceydelser og produkter samt udføre gæstebetjeningen ud fra gæsternes individuelle behov og ønsker.

Varighed

2,0 dage

Eksamen

Der er ingen eksamen. Uddannelsesstedet skal udstede et uddannelsesbevis til deltagere, der efter underviserens vurdering har opnået de mål, der er beskrevet i målformuleringen.

Økonomi

De fleste AMU-kurser koster et mindre beløb i deltagerbetaling.

Deltagerbetalingen afhænger af din uddannelsesbaggrund. I nogle tilfælde kan den bortfalde. Se Økonomi under AMU.

Du kan søge VEU-godtgørelse til at dække tab af arbejdsindtægt, hvis du opfylder betingelserne.