Ledere og teamledere, som arbejder med professionel forplejning på offentlige og private køkkener, og som ledelseserfaringer har et godt kendskab til køkkenets forskellige brugergrupper.

Salg og markedsføring inden for madproduktion
Fakta
- Navn:
- Salg og markedsføring inden for madproduktion
- Type:
- Arbejdsmarkedsuddannelse (AMU)
- Varighed:
- 3 dage
- Adgangskrav:
- Normalt ingen, dog enkelte undtagelser
- Økonomi:
- Deltagerbetaling 128 - 192 kr. pr. dag. Mulighed for VEU-godtgørelse
- FKB-nr.:
- 2286
- Fagkode:
- 48796-
-
Mål
- Du kan udarbejde strategi til markedsføring inden for madproduktion på basis af kendskab til målgrupper og segmentering af virksomhedens totale marked.- Du kan planlægge markedsføringsaktiviteter med baggrund i et grundlæggende kendskab til markedsføringsloven.- Du kan anvende værktøjer til markedsføring med henblik på at fremme salg af køkkenets madproduktion.- Du kan redegøre for fordele og ulemper ved brug af forskellige markedsføringsmetoder relateret til madproduktion.
Økonomi
De fleste AMU-kurser koster et mindre beløb i deltagerbetaling.
Deltagerbetalingen afhænger af din uddannelsesbaggrund. I nogle tilfælde kan den bortfalde. Se Økonomi under AMU.
Du kan søge VEU-godtgørelse til at dække tab af arbejdsindtægt, hvis du opfylder betingelserne.