Målgruppen for kurset er personer, der ønsker at udvikle sine kompetencer indenfor det kreative arbejde i forbindelse med design og udvikling af trykte og digitale produkter, som f.eks. reklametryksager, kataloger, magasiner og blade. Kurset er målrettet til medarbejdere, der arbejder dagligt med produktion af trykt kommunikation samt med formidlings- og kommunikations opgaver.

Kursus
Kreativitet i grafisk produktion - grafisk design
Deltageren vil på kurset lære at udvikle og forny sit æstetiske og grafiske udtryk i forbindelse med design af f.eks. reklametryksager, kataloger, magasiner, blade og digitale produkter. Deltageren vil på kurset skulle lære og anvende forskellige teknikker som f.eks. til at sikre, at kreativiteten fastholdes og ikke forfalder til rutineprægede metervarer.
Fakta
- Navn:
- Kreativitet i grafisk produktion - grafisk design
- Type:
- Arbejdsmarkedsuddannelse (AMU)
- Varighed:
- 2,0 dage
- Adgangskrav:
- Normalt ingen, dog enkelte undtagelser
- Økonomi:
- Deltagerbetaling 208 kr. pr. dag. Mulighed for VEU-godtgørelse
- FKB-nr.:
- 2282
- Fagkode:
- 40477-
Kvalifikationsniveau
Kurserne er placeret på niveau 5 i den danske kvalifikationsramme for livslang læring. Kvalifikationsrammen går fra niveau 1-8 og definerer det forventede udbytte af undervisningen. Læs mere om Kvalifikationsniveau for voksenuddannelser