Målgruppen for kurset er virksomhedsejere og ansatte i handels- og serviceerhvervet som vil starte eller udvide sit firma med e-forretning eller som ønsker e-løsninger.Kurset er målrettet til amu-målgruppen, til medarbejdere der dagligt arbejder med salg og service samt kommunikation og markedsføring.
Fakta
- Navn:
- E-markedsføring og reklameindsats
- Type:
- Arbejdsmarkedsuddannelse (AMU)
- Varighed:
- 2,0 dage
- Adgangskrav:
- Normalt ingen, dog enkelte undtagelser
- Økonomi:
- Deltagerbetaling 126 - 190 kr. pr. dag. Mulighed for VEU-godtgørelse
- FKB-nr.:
- 2265
- Fagkode:
- 45953-
Mål
Med udgangspunkt i firmaets e-strategi, kan deltageren styrke virksomhedens markedsføringsindsats med reklameplacering på onlinemedier. Deltageren kan målrette markedsføringen via oprettelsen/placeringen af websites indeholdende søgeord, link fra referencer og interesseforums i forhold til specifikke tilbud eller nyheder som bliver præsenteret på Internettet.Deltageren kan ligeledes styrke virksomhedens markedsføringsindsats i forhold til at udarbejde reklamemateriale til enkelte e-kampagner, som skal indrykkes i de trykte reklamemedier.Deltageren kan generere og behandle online besøgsdata og udarbejde forslag til justering af virksomhedens markedsføringsplaner.
Økonomi
De fleste AMU-kurser koster et mindre beløb i deltagerbetaling.
Deltagerbetalingen afhænger af din uddannelsesbaggrund. I nogle tilfælde kan den bortfalde. Se Økonomi under AMU.
Du kan søge VEU-godtgørelse til at dække tab af arbejdsindtægt, hvis du opfylder betingelserne.
Kvalifikationsniveau
Kurserne er placeret på niveau 4 i den danske kvalifikationsramme for livslang læring. Kvalifikationsrammen går fra niveau 1-8 og definerer det forventede udbytte af undervisningen. Læs mere om Kvalifikationsniveau for voksenuddannelser
Aalborg Handelsskole, Hovedafdeling
- AMU fjernundervisning - 1. havlår 2021 11. januar 2021
- E-markedsføring og reklameindsats 28. januar 2021
- Digital handel 1. februar 2021
- E-markedsføring og reklameindsats i turistbranchen 15. februar 2021
- E-markedsføring og reklameindsats i turistbranchen 15. marts 2021
- E-markedsføring og reklameindsats i turistbranchen 4. maj 2021
Aarhus Business College
- Digitalt salg 18. januar 2021
- Digitalt salg 18. januar 2021
- Kurser i Open Learning Center 18. januar 2021
- Online Kurser 18. januar 2021
- Digitalt salg 6. april 2021
- Digitalt salg 6. april 2021
- Online kurser 6. april 2021
- Open Learning Center 6. april 2021
- Digitalt salg 23. august 2021
- OA2134disaO 23. august 2021
- Online kurser 23. august 2021
- Open Learning Center 23. august 2021
- Digitalt salg 1. oktober 2021
- Online kurser 1. oktober 2021
- Digitalt salg 4. oktober 2021
- Open Learning Center 4. oktober 2021
DEKRA A/S
- Koordinatoruddannelsen 22. februar 2021
- Digital markedsføring 19. april 2021
- Koordinatoruddannelsen 19. april 2021
- Koordinatoruddannelsen 2. august 2021
- Koordinatoruddannelsen 2. august 2021
- Koordinatoruddannelsen 20. september 2021
- Digital markedsføring 8. november 2021
- Koordinatoruddannelsen 8. november 2021
DEKRA Midtjylland ApS
- Koordinatoruddannelsen 22. februar 2021
- Koordinatoruddannelsen 19. april 2021
- Koordinatoruddannelsen 2. august 2021
- Koordinatoruddannelsen 20. september 2021
- Koordinatoruddannelsen 8. november 2021
IBC International Business College
- Fjernundervisning uge 1-12 2021 4. januar 2021
- IBC360 1. kvartal 2021 4. januar 2021
- IBC360 1. kvartal 2021 4. januar 2021
- IBC360 1. kvartal 2021 4. januar 2021
- Fjernundervisning uge 14-25 2021 6. april 2021
- IBC360 2. kvartal 2021 6. april 2021
- IBC360 2. kvartal 2021 6. april 2021
- IBC360 2. kvartal 2021 6. april 2021
TietgenSkolen
- Digital handel 22. februar 2021
- E-markedsføring 11. marts 2021
- Digital handel 3. maj 2021
- E-markedsføring 20. maj 2021
Vejen Business College
- Digital handel 18. januar 2021