Kursus

Digital kundefastholdelse og kundeloyalitet

Efter kurset kan du anvende metoder til kundefastholdelse via den digitale platform, samt anvende Customer Relation Management til dataindsamling. Endvidere kan du bidrage til valg af loyalitetsprogram som konkurrenceparameter.

Fakta

Navn:
Digital kundefastholdelse og kundeloyalitet
Type:
Arbejdsmarkedsuddannelse (AMU)
Varighed:
2,0 dage
Adgangskrav:
Normalt ingen, dog enkelte undtagelser
Økonomi:
Deltagerbetaling 208 kr. pr. dag. Mulighed for VEU-godtgørelse
FKB-nr.:
2265
Fagkode:
48659-

-

Målgruppe

Kurset retter sig mod faglærte og ufaglærte medarbejdere, der arbejder med digital handel, og som ønsker at kunne anvende værktøjer til fastholdelse af kunder. Endvidere retter kurset sig mod personer, som ønsker kendskab til loyalitetsprogrammer som konkurrenceparameter.

Mål

Deltageren kan anvende metoder til at sikre kunden den positive indkøbsoplevelse på virksomhedens digitale platform. Deltageren kan anvende metoder til at foretage valg af loyalitetsprogrammer som konkurrenceparameter. Endvidere har deltageren viden om begrebet Customer Relation Management med det formål at kunne samle al kundeinformation, som kan benyttes i forskellige sammenstillinger med henblik på kundefastholdelse og kundeloyalitet. Deltageren kan med sin konkrete viden bidrage positivt til virksomhedens omdømme gennem etisk forsvarlig håndtering af personlige oplysninger.

Varighed

2,0 dage

Prøve

Der er en skriftlig prøve til uddannelsen

Økonomi

De fleste AMU-kurser koster et mindre beløb i deltagerbetaling.

Deltagerbetalingen afhænger af din uddannelsesbaggrund. I nogle tilfælde kan den bortfalde.

Du kan søge VEU-godtgørelse til at dække tab af arbejdsindtægt, hvis du opfylder betingelserne.

Se Økonomi under AMU.