Du arbejder med planlægning, vurdering og gennemførelse af både nationale og internationale markedsføringsaktiviteter, fagligt og tværfagligt samarbejde, forhandlingsprocessens faser og trin og tværkulturelle markedsføringsudfordringer.
Modulet omfatter:
- Grundlæggende markedsføringsplanlægning og implementering
- Forhandlingskommunikation og -teknik
- Kultur
- Lovgivning, aftaleret, markedsføringsloven og introduktion til e-handelsret
- Metoder
Undervisningen
Undervisningen kan være tilrettelagt som dag-, aften- eller fjernundervisning. Se information på de aktuelle hold.
Uddannelsessteder
Uddannelsen kan udbydes af:
- Erhvervsakademi Aarhus
- Erhvervsakademiet Copenhagen Business Academy
- Erhvervsakademi Dania
- Erhvervsakademi Kolding, IBA
- Erhvervsakademi MidtVest
- Erhvervsakademi SydVest
- Københavns Erhvervsakademi, KEA
- Professionshøjskolen UC Nordjylland
- UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
- Zealand Sjællands Erhvervsakademi
Eksamen
Der afholdes prøve efter hvert modul. Hele uddannelsen afsluttes med en eksamen.
Værd at vide
Modulet er obligatorisk på akademiuddannelsen i salg og markedsføring, men kan evt. indgå som valgmodul i andre akademiuddannelser. Tal med uddannelsesstedet om valg af relevante fag på din akademiuddannelse. Se oversigt over fag på akademiuddannelserne.