I undervisningen lærer du bl.a. producere relevant indhold til e-mail markedsføring og at vælge den rette metode til automatisering af dine e-mail kampagner.
At måle effekten af en kampagne og formidle både løsningsforslag og resultater er også en del af modulet.
Emner i undervisningen:
- Opbygning af e-mail base
- Strategier med e-mail markedsføring
- E-mail markedsføring og kundeloyalitet
- Test, effektmåling og evaluering af e-mail markedsføring
Undervisningen
Undervisningen kan være tilrettelagt som dag-, aften- eller fjernundervisning. Se information på de aktuelle hold.
Uddannelsessteder
Uddannelsen kan udbydes af:
- Erhvervsakademi Aarhus
- Erhvervsakademiet Copenhagen Business Academy
- Erhvervsakademi Dania
- Erhvervsakademi Kolding, IBA
- Erhvervsakademi MidtVest
- Erhvervsakademi SydVest
- Københavns Erhvervsakademi, KEA
- Professionshøjskolen UC Nordjylland
- UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole
- Zealand Sjællands Erhvervsakademi
Eksamen
Der afholdes prøve efter hvert modul. Hele uddannelsen afsluttes med en eksamen.
Værd at vide
Modulet er obligatorisk på akademiuddannelsen i salg og markedsføring, men kan evt. indgå som valgmodul i andre akademiuddannelser. Tal med uddannelsesstedet om valg af relevante fag på din akademiuddannelse. Se oversigt over fag på akademiuddannelserne.