Med afsæt i begreber som funktion, æstetik, teknik og økonomi tager modulet udgangspunkt i de produktspecifikke krav, der gælder for kommunikationsløsninger til:
- Bøger,
- Periodica
- Websites
- Tablets
- Små skærme og mobile platforme
- Plakater
- Animerede sekvenser
- Annoncer
- Foldere og brochurer
- Emballage
- Præsentationsfiler
Undervisningen kan være tilrettelagt som dag-, aften- eller fjernundervisning. Se information på de aktuelle hold.
Modulet kan udbydes af:
- Danmarks Medie- og Journalisthøjskole i København og Århus.
Eksamen
Der afholdes prøve efter hvert modul. Hele uddannelsen afsluttes med en eksamen.
Værd at vide
Modulet er obligatorisk på akademiuddannelsen i kreativitet og design i medie- og kommunikationsbranchen, men kan evt. indgå som valgmodul i andre akademiuddannelser. Tal med uddannelsesstedet om valg af relevante fag på din akademiuddannelse. Se oversigt over fag på akademiuddannelserne.