Akademiuddannelsen i kreativitet og design i medie- og kommunikationsbranchen
Hold

Reklamestrategier

Du får forudsætninger for at vælge den mest hensigtsmæssige kampagnestrategi i forhold til målgruppe, genre og media. Du kommer til at anvende teorier og modeller i praksis og opstille realistiske målsætninger.

Modulet er valgfrit på akademiuddannelserne i kreativitet og design samt projektledelse i medie- og kommunikationsbranchen.

Holdinformation

Startdato: 02/12/2020
Slutdato:
05/03/2021
Optagelsesfrist:
01/12/2020
Kontaktperson:
Ayoe Madsen
Kontaktinformation: Danmarks Medie- og journalisthøjskole, København (DMJX Kbh)
27596060
Undervisningen foregår: Danmarks Medie- og Journalisthøjskole, København
DMJX, København
2400 København NV
Pris:
9 350.00
Tilmeldingsblanket:
Skolens tilmeldingsblanket
Skolens tilmeldingsside:

Uddannelsessteder