ARTIKEL
Hvordan sender jeg en klage?
Selve klagen
Skrive en mail til lederen af eVejledning. Send mailen til klage@stil.dk. For at vi bedst kan vurdere klagen retfærdigt, er det vigtigt, at du, hvis du kan, oplyser:
- Hvornår du fik vejledning (dato, klokkeslæt)
- Hvilket vejledningsmedie, du benyttede dig af (mail, chat, telefon eller livechat)
- Navnet på vejlederen
- Hvad du søgte vejledning om og en beskrivelse af, hvilken del af vejledningen du ikke er tilfreds med
- Hvis det er muligt, vedlæg dokumentation for vejledningen fx udskrift af chat eller mail.
Procedure
Når du klager, foregår det sådan:
- Lederen af eVejledning modtager din klage på klage@stil.dk
- Du får en mail med bekræftelse på, at eVejledning har modtaget din klage.
- Du modtager inden for 14 dage et skriftligt svar fra lederen af eVejledning.
Senest opdateret 3. juni 2025