Kursus

Kundeservice ved vinduespudsning

Deltageren forstår hvilke faktorer der spiller ind for at kunne yde en direkte og indirekte god kundeservice i vinduespudsningsarbejdet. Deltageren kan navigere i den mangeartede kundeadfærd og ud fra viden om denne, levere en målrettet god kundeservice.

Fakta

Navn:
Kundeservice ved vinduespudsning
Type:
Arbejdsmarkedsuddannelse (AMU)
Varighed:
1 dag
Adgangskrav:
Normalt ingen, dog enkelte undtagelser
Økonomi:
Deltagerbetaling 208 kr. pr. dag. Mulighed for VEU-godtgørelse
FKB-nr.:
2679
Fagkode:
22036-

-

Målgruppe

Arbejdsmarkedsuddannelsen er rettet mod allerede fungerende vinduespudsere, kommende vinduespudsere samt rengøringsassistenter, der ønsker at udbygge deres kompetencer med vinduespudsning.

Mål

Efter endt uddannelse kan deltageren:I forbindelse med kundeservice ved vinduespudsning-forstå værdien og vigtigheden af god kundeservice -forstå egen indflydelse på kundens oplevede kundeservice-anvende servicebegrebet ved den direkte og indirekte kontakt med kunderne -anvende viden om forskellig kundeadfærd-udøve forskellig kundeservice ud fra forskellig kundeadfærd-udvise situationsfornemmelse over for kunder, brugere og kolleger via psykologiske virkemidler.

Varighed

1 dag

Eksamen

Der er en skriftlig prøve til uddannelsen

Økonomi

De fleste AMU-kurser koster et mindre beløb i deltagerbetaling.

Deltagerbetalingen afhænger af din uddannelsesbaggrund. I nogle tilfælde kan den bortfalde.

Du kan søge VEU-godtgørelse til at dække tab af arbejdsindtægt, hvis du opfylder betingelserne.

Se Økonomi under AMU.