Kursus

Digital salgsoptimering

Efter kurset kan du anvende metoder til planlægning og prioritering af den digital salgsindsats ud fra købsadfærd og data. Du har viden om nedbrydning af salgsbudget til delmål, og kan planlægge mindre salgsfremmende indsatser.

Fakta

Navn:
Digital salgsoptimering
Type:
Arbejdsmarkedsuddannelse (AMU)
Varighed:
2,0 dage
Adgangskrav:
Normalt ingen, dog enkelte undtagelser
Økonomi:
Deltagerbetaling 208 kr. pr. dag. Mulighed for VEU-godtgørelse
FKB-nr.:
2287
Fagkode:
48414-

-

Målgruppe

Kurset retter sig mod faglærte og ufaglærte medarbejdere, der arbejder med digital handel, og som ønsker kendskab til, hvordan man forbedrer og optimerer salgsindsatsen på virksomhedens digitale platform.

Mål

Deltageren kan anvende metoder til optimering af digital salgsindsats. Deltageren opnår kendskab til, hvordan et overordnet salgsbudget kan nedbrydes til delmål. Endelig kan deltageren planlægge salgsfremmende aktiviteter på baggrund af virksomhedens data med det formål at optimere salget.

Varighed

2,0 dage

Prøve

Der er en skriftlig prøve til uddannelsen

Økonomi

De fleste AMU-kurser koster et mindre beløb i deltagerbetaling.

Deltagerbetalingen afhænger af din uddannelsesbaggrund. I nogle tilfælde kan den bortfalde.

Du kan søge VEU-godtgørelse til at dække tab af arbejdsindtægt, hvis du opfylder betingelserne.

Se Økonomi under AMU.